Przejdź do treści głównej

Kancelaria

O Kancelarii

Kancelaria odpowiada za funkcjonowanie instytucji. Wydaje oraz przechowuje wewnętrzne akty normatywne. Reguluje przyjęcia interesantów i gości przez Dyrektora, prowadzi terminarze (narad, konferencji itp.), obsługuje dyrektora w zakresie prowadzonej przez niego korespondencji i organizowanych spotkań. Kancelaria przyjmuje, rejestruje i przedkłada Dyrektorowi korespondencję do dekretacji i podpisu oraz wysyła pisma służbowe Muzeum, rozdziela zadekretowane pisma do poszczególnych komórek organizacyjnych Muzeum. Kancelaria odpowiada również za prawidłowy i terminowy obieg dokumentów, pism i zarządzeń wpływających do Muzeum. Kancelaria przechowuje korespondencję oraz dokumenty służbowe w teczkach i segregatorach – zgodnie z instrukcją kancelaryjną Muzeum. Ponadto zapewnia obsługę Rady Muzeum poprzez organizację, protokołowanie spotkań oraz gromadzenie i przechowywanie dokumentów związanych z działalnością Rady Muzeum. 

Kontakt:

Beata Skrzecz, kierownik
kancelaria(at)muzeumgdansk.pl; tel.: +48 512 418 729

Barbara Piekarska
b.piekarska(at)muzeumgdansk.pl; tel.: +48 506 703 686

Ostatnia aktualizacja : 04.01.2018 17:47

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje