Przejdź do treści głównej

Poznaj Muzeum! Strategie i raporty

W załączonych poniżej plikach znajdą Państwo strategię ogólną na lata 2016-2018, strategię cyfrową oraz roczne sprawozdania z działalności Muzeum Gdańska (począwszy od pierwszego raportu z 2016 r.) i jego oddziałów.

Publikacje internetowe raportu rocznego zawierają podstawowe dane na temat frekwencji, zrealizowanych wystaw oraz pozostałych działań podejmowanych na rzecz kształtowania tożsamości współczesnych gdańszczan za każdy rok kalendarzowy.



Raport roczny za 2017 r. ukaże się niebawem.

Ostatnia aktualizacja : 23.07.2018 13:57
Autor treści : Andrzej Gierszewski

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje