Przejdź do treści głównej

Dział Marketingu

O Dziale Marketingu

Do głównych zadań Działu należy prowadzenie zespołu czynności badawczych dotyczących wyników rzeczowych i finansowych, stanu ekonomicznego i pozycji na rynku instytucji oraz organizacji procesów i metod działania Muzeum.

Dział zajmuje się prowadzeniem działań marketingowych Muzeum, w szczególności pozyskiwaniem klientów oraz utrzymywaniem kontaktów z dotychczasowymi, wprowadzaniem nowych produktów marketingowych oraz dbaniem o identyfikację wizualną instytucji. Opracowuje plany marketingowe dla instytucji oraz poszczególnych projektów realizowanych przez instytucję.

Prowadzi nadzór nad punktami sprzedaży w Oddziałach Muzeum Gdańska, w szczególności kontroluje sprzedaż towarów, biletów oraz wydawnictw Muzeum Gdańska. Prowadzi gospodarkę magazynową punktów sprzedaży.

Współpracuje z instytucjami publicznymi i partnerami komercyjnymi z branży turystycznej i kulturalnej, opracowuje i realizuje umowy sponsorskie, stale monitoruje potencjalne źródła środków prywatnych.

Kontakt:

Michał Pietrzak, kierownik
m.pietrzak(at)muzeumgdansk.pl; tel.: +48 512 418 741

Andrzej Gierszewski, rzecznik prasowy
a.gierszewski(at)muzeumgdansk.pl; tel.: +48 512 418 751

Bożena Kowalczuk, sklep i wydawnictwa
sklep(at)muzeumgdansk.pl; tel. +48 789 449 680

Ostatnia aktualizacja : 19.03.2018 13:20
Autor treści : Andrzej Gierszewski

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje