Dział Marketingu
Kontakt:
Michał Pietrzak, kierownik
m.pietrzak(at)muzeumgdansk.pl; tel.: +48 512 418 741
Bożena Kowalczuk, sklep i wydawnictwa
sklep(at)muzeumgdansk.pl; tel. +48 789 449 680
Do zadań Działu Marketingu należy w szczególności:
- organizacja i nadzór nad sprzedażą bezpośrednią Muzeum,
- prowadzenie i zaopatrzenie sklepów muzealnych,
- tworzenie, wdrażanie i realizacja planów marketingowych, realizacja planowanego
- poziomu sprzedaży produktów komplementarnych i usług Muzeum,
- pozyskiwanie środków sponsorskich na działalność statutową Muzeum,
- wdrażanie działań marketingowych związanych z kalendarzem imprez,
- prowadzenie badań rynku, analizy potrzeb klienta, w tym poziomu cen biletów, usług oraz godzin otwarcia Muzeum,
- nawiązywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi działalność wydawniczą o podobnej tematyce w zakresie umów handlowych na zasadach sprzedaży komisowej,
- organizacja wprowadzania do sprzedaży przez sklepy muzealne wydawnictw zewnętrznych,
- koordynacja i zarządzanie sklepem internetowym, w tym platformą sprzedażową online,
- obsługa partnerów i sponsorów w zakresie realizacji wzajemnych zobowiązań wynikających z zawartych umów i porozumień.
Ostatnia aktualizacja
:
17.01.2020 13:41
Autor treści
:
Alicja Bittner